۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۵۵۲۵۴۱
آیت الله یزدی در گفت وگو با رسا:

هدف دشمن از ناکارآمد جلوه دادن انقلاب ایجاد یأس و ناامیدی است | نظام با رهنمودهای رهبری و زمان شناسی مردم از مخاطرات محفوظ می ماند

رییس جامعه مدرسین تأکید کرد: مطمئن هستیم با اتکای به خداوند متعال، ولایت فقیه و راهنمایی های رهبر معظم انقلاب و وجود مردمی ولایی و زمان شناس نظام از مخاطرات محفوظ مانده و دشمن شکست می خورد.
آیت الله یزدی

آیت الله محمد یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هجمه های رسانه های بیگانه و غرب گرا و القای ناکارآمدی انقلاب اسلامی، این هجمه ها را با هدف ایجاد روحیه یأس و ناامیدی دانست.

وی با اشاره به توطئه های متعدد دشمنان در از ابتدای انقلاب تا کنون افزود: از دشمن چیزی جز دشمنی بر نمی آید و نمی تواند دوستی کند از این رو همواره در پی رسیدن به اهداف خود و ضربه به انقلاب هستند.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان این که گروهی که خدا را داشته باشد همه چیز دارد، اظهار داشت: اگر گروهی تنها به خود و به بیگانه تکیه کند و خدا را نداشته باشد خواه یا ناخواه و دیر یا زود شکست خواهند خورد.

وی ادامه داد: اینگونه نیست که دشمن از پیگیری و اجرای توطئه های خود پشیمان شده و کنار رفته باشد، شاید خطر اخیر برطرف شده باشد اما دشمنی های دشمن ادامه خواهد داشت.

آیت الله یزدی پیروزی جبهه حق بر باطل را وعده الهی دانست و ابراز داشت: مطمئن هستیم با اتکای به خداوند متعال، ولایت فقیه و راهنمایی های رهبر معظم انقلاب و وجود مردمی ولایی و زمان شناس نظام از مخاطرات محفوظ مانده و دشمن شکست می خورد.

وی عنوان کرد: قرآن کریم صریحا می فرماید خداوند نوشته است که من و پیامبرانم موفق خواهیم شد، این وعده ای است که خداوند در طول تاریخ داده و مطمئنا پیامبران و پیروان آن ها غالب خواهند شد./1323/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات